EenvoudigSnel, eenvoudig en gastvrij bezoekers registreren & ontvangen?
Met GuestManager© ontvangt u bezoekers professioneel én gebruikersvriendelijk in zowel bemande als onbemande situaties.
Bezoekers kunnen vooraf worden aangemeld waardoor security en BHV-ers 24/7 inzicht hebben in wie er aanwezig zijn of worden verwacht. Bij ontvangst van bezoekers kiezen steeds meer bedrijven om het aanmelden, informeren, instrueren en uitgifte van een bezoekerspas te laten uitvoeren door een selfservice kiosk.
Neem contact op met één van onze specialisten en laat u adviseren over de verschillende mogelijkheden.
Installatie: Cloud
U wilt
Snel en gemakkelijk bezoekers vooraf aanmelden middels GuestManager©, Outlook of middels een Excelimport. Altijd een goede eerste indruk door de afspraakbevestiging met toegevoegde PDF en eventuele QR-code.
Gastvrije ontvangst geheel in eigen look and feel. Veiligheid voor bezoekers en eigen medewerkers door te kiezen voor aan- en afmelden: 24/7 inzicht in aanwezige bezoekers.
GuestManager© voldoet aan de AVG/ GDPR. wet en regelgeving.
Voorkom datalekken: onze hosting in de Cloud is ISO 9001, ISO 27001 en NEN 7510 gecertificeerd.
Leg ook voor eigen regelgeving en certificeringen de bezoekersprocessen vast in GuestManager©.
Per type bezoeker een eigen proces van uitnodiging, instructie, ontvangst en afhandeling. Denk aan een contractor die een werkvergunning moet inleveren of een chauffeur die een ordernummer moet invoeren.
Taal hoeft geen barrière te zijn, want de zelfaanmelding van GuestManager© kan in elke gewenste taal vertaald worden.
Direct contact door te bellen met de host of een notificatie via de mail of SMS? Wat past het best binnen jullie proces? Bij een volledig onbemande ontvangst adviseren wij als het kan de belfunctionaliteit, al is het maar onder een “Help-knop”.