CompleetBezoekersregistratie i.c.m met toegang
Met GuestManager verleent u toegang aan bezoekers.
Het kan wenselijk zijn om bezoekers, die vooraf zijn aangemeld, met hun kenteken of ontvangen QR code naar binnen te laten rijden op uw terrein of parkeergarage. De QR code kan ook worden gebruikt voor het aansturen van tourniquets of deuren. Dit is mogelijk met onze eigen toegangs applicatie of door een koppeling met uw toegangscontrole systeem. Het is dan ook direct inzichtelijk welke bezoekers en medewerkers er aanwezig zijn. Met diverse toegangscontrole systemen hebben wij al een koppeling gerealiseerd. Neem contact op met een van onze specialisten en laat u adviseren over de verschillende mogelijkheden.
Installatie: Cloud of lokaal
U wilt
Snel en gemakkelijk bezoekers vooraf aanmelden middels GuestManager©, Outlook of middels een Excelimport. Altijd een goede eerste indruk door de afspraakbevestiging met toegevoegde PDF en eventuele QR-code.
Gastvrije ontvangst geheel in eigen look and feel. Veiligheid voor bezoekers en eigen medewerkers door te kiezen voor aan- en afmelden: 24/7 inzicht in aanwezige bezoekers.
GuestManager© voldoet aan de AVG/ GDPR. wet en regelgeving.
Voorkom datalekken: onze hosting in de Cloud is ISO 9001, ISO 27001 en NEN 7510 gecertificeerd.
Leg ook voor eigen regelgeving en certificeringen de bezoekersprocessen vast in GuestManager©.
Per type bezoeker een eigen proces van uitnodiging, instructie, ontvangst en afhandeling. Denk aan een contractor die een werkvergunning moet inleveren of een chauffeur die een ordernummer moet invoeren.
Taal hoeft geen barrière te zijn, want de zelfaanmelding van GuestManager© kan in elke gewenste taal vertaald worden.
Direct contact door te bellen met de host of een notificatie via de mail of SMS? Wat past het best binnen jullie proces? Bij een volledig onbemande ontvangst adviseren wij als het kan de belfunctionaliteit, al is het maar onder een “Help-knop”.
Met de ACCES-uitbreiding is het via GuestManager© mogelijk om enkele slagbomen, deuren en tourniquets aan te sturen. Indien gewenst kan dit ook voor medewerkers gebruikt worden.
Om processen bij onze klanten nog soepeler te laten verlopen zijn er door ons al veel koppelingen gerealiseerd naar software van bekende derde partijen zoals AEOS, Office 365, AZURE, Topdesk, Prsonas, Planon, Paxton, CardAccess, Active Directory.